Лже-співробітники банків вивідують у українців секретні дані: ТОП-3 схеми

Лже-співробітники банків вивідують у українців секретні дані: ТОП-3 схеми

Опубліковано Nelly пт, 09/01/2017 - 13:42 З кількістю коментарів: 0

Телефонні шахраї останнім часом часто намагаються обдурити українців, розповідаючи про неіснуючі акціях і платежах, щоб випитати секретні дані банківських карт. Про це повідомила Міжбанківська асоціація членів платіжних систем EMA.

Конфіденційні дані карти, які не можна говорити нікому і ніколи:

  • термін дії карти;
  • тризначний код безпеки зі зворотного боку карти, або код CVC2 / CVV2;
  • пароль з SMS від банку.

Отримавши ці дані, шахрай отримує доступ до банківського рахунку клієнта і може розпоряджатися його грошима.

ТОП-3 шахрайських прийомів:

1. Шахрай видавав себе за співробітника банку. Сказав клієнту, що його карта використовується для здійснення якоїсь операції в мережі. Для того, щоб "зупинити" операцію, слід було повідомити реквізити карти (в тому числі конфіденційні). Клієнт був обізнаний про ризики телефонного шахрайства, не повірив злочинцеві і перервав розмову.

2. Шахрай зателефонував від імені співробітника банку і повідомив клієнтові, що на його рахунок надійшла сума від юридичної особи. Далі шахрай став запевняти клієнта, що такі нарахування незаконні і слід "прийняти платіж". Для цього злочинець зажадав повідомити дані карти клієнта. Клієнт засумнівався, не став надавати дані своєї карти.

3. Шахрай зателефонував від імені банку і запропонував клієнтові взяти участь в якійсь акції. Для участі потрібно повідомити дані карти, в тому числі, пароль з SMS від банку. Клієнт від участі відмовився, почувши в трубці чиїсь фрази на задньому плані "Давай швидше, запитай пароль!".

Ці три схеми, з точки зору фахівця, є "класикою" телефонного шахрайства. Багато клієнтів відразу розпізнають обман. Але, тим не менш, збиток від шахрайства, в тому числі, телефонного, в 2016 році склав 339 млн грн.

Згідно з підрахунками фахівців, понад 90% телефонних злочинців починають розмову з того, що називають себе працівниками того чи іншого банку (іноді навіть співробітниками Національного банку України).

Найчастіше шахрай розповідає, що карта клієнта заблокована, а дані карти потрібні, щоб її "розблокувати". У такому випадку потрібно перервати розмову, а потім передзвонити в свій банк (номер телефону банку вказано на банківській картці, а також на офіційному сайті банку). У 99,9% випадків з картою все в порядку. А справжній співробітник банку ні в якому разі не стане питати конфіденційні дані картки клієнта.

За матеріалами http://www.segodnya.ua

Кредитна спілка Just Money - надійний партнер для тих, хто хоче реалізувати свої бажання вже зараз, не зважаючи на фінансові обмеженя.

Ми цінуємо надану Вами довіру, тому стараємося максимально спростити процедуру кредитування та разом з тим надавати найбільш вигідні фінансові продукти.

Детальніше

Контакти

м. Одеса, вул. Грецька, 5,
2 поверх
(048) 788 11 00

Час роботи:

  • Понеділок - п'ятниця:: 09.00 – 18.00
  • Субота – неділя: вихідні дні